Kedves Vásárlónk!
A webshopunkban leadott sikeres megrendelésről egy megerősítő e-mailt küldünk.
Amint megkaptuk a visszaigazolást a rendelésedről és arról, hogy kifizetted a termékeket, összeállítjuk a csomagodat és az általad választott módon kiszállítjuk azt neked.
Szállítási díjak magyarországi szállítási cím esetén érvényesek. Külföldre történő szállítás esetén, egyéni árképzések vannak érvényben.
Lehetséges fizetési módok:
- Banki átutalás
- Online bankkártyás fizetés (2021.februártól)
- Utánvét
A rendeléseket igyekszünk a lehető leggyorsabban feldolgozni és a megrendelt termék(ek)et a rendelést követő 2-5 napon belül kiszállítani. A futárszolgálat hétvégén nem szállítja ki a csomagokat, ezért a péntek 12 óra után érkezett rendeléseket csak leghamarabb kedden szállítjuk házhoz.
Ha azt szeretnéd, hogy a megrendelésedet ne azonnal, hanem pl. a hónap végén, a szabadságod után stb. dolgozzuk fel, akkor ezt jelezd nekünk a rendelés során a Megjegyzés rovatban.
További fontos információk:
- Kik vagyunk mi?
Olvass bele a Rólunk menüpontba és légy a SOY közösség része te is.
- Milyen szállítási költségekre számithatsz?
A megrendelt termékek belföldi kiszállításának költsége GLS házhozszállítással 1190Ft, FOXPOST csomagautomata és GLS csomagpont díja 990 Ft Külföldi rendelés esetén az ár más-más országok esetében eltérő. - Fizethetek utánvétellel?
Igen, de ennél a fizetési módnál extra költség jelentkezik. Ennek a szolgáltatásnak a díja 450Ft.
- Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Átlagosan a megrendelést követően 3-5 munkanapon belül várható a kiszállítás.
Előrendeléses termékeknél, az előrendeléses időszak leteltét követő 1-5 munkanap a szállítási idő.
Ezeknél a termékeknél a termék árának megjelenítése alatt látható az időszak.
- Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?
Igen, írj nekünk egy emailt az info@simpleonyou.com címre.
- Fizethetek bankkártyával?
Várhatóan, 2021. februártól elérhető a bankkártyás fizetés.
- Szállítási lehetőségeid:
A szállítást a Webshippy Magyarország KFt szolgáltatásinak keretein belül intézzük.
Amennyiben GLS házhozszállítást választottál, a kiszállítás napján egy emailes értesítőt kapsz arról, hogy a futár mikor várható. Ha a megadott időpont nem alkalmas számodra, akkor az emailben megadott számon el tudod érni a futárt és kérvényezheted, hogy a következő nap ismét megpróbálja - akár egy újonnan megadott címre.
A GLS kétszer próbálja meg kivinni a csomagot neked - amennyiben másodjára sem történik meg a csomag átvétele, úgy az visszajön hozzánk. Amennyiben neked kényelmesebb,
a GLS csomagpontokat is tudod használni, valamint elérhető a FOXPOST automata szolgáltatása is nálunk, - Szeretnéd visszaküldeni, levásárolni, cserélni a termékedet?
Ha valamilyen oknál fogva nem vagy elégedett a termékünkkel, 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. Küldd vissza a terméket hozzánk 8 napon belül, és mi visszautaljuk a termék árát. A szállítási díjat nem áll módunkban megtéríteni.
(visszaküldeni a székhelyünkre tudod: 2371 Dabas Fehérakác utca 28.)
Ezen kívül számos más opció közül is tudsz választani.
Tudunk méretet cserélni és teljesen más termékre is levásárolhatod a visszaküldeni kívánt termékedet.
Lépj velünk kapcsolatba az info@simpleonyou.com email címen.
Cserélni kívánt termék esetén GLS futárszolgálat cserecsomagszolgáltatásával tudjuk megoldani.
A szolgáltatás díja egyszeri 1500Ft, melyet a futárnak kell fizetni. - További kérdés esetén:
Lépj velünk kapcsolatba a "kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségeink egyikén.